Για να επιστραφεί το προϊόν στο κατάστημα Vjewls, επικοινωνείς με το υποκατάστημα της εταιρείας “ΕΛΤΑ Courier” που σε εξυπηρετεί και αποστέλλεις το δέμα στη διεύθυνση Λεωσθένους Δεδούση 10-12, Λαμία 351 00, Tηλ. 22310 - 44854. Το κατάστημα Vjewls αναλαμβάνει μόνο τα έξοδα της πρώτης αλλαγής της παραγγελίας, εφόσον η επιστροφή του δέματος πραγματοποιηθεί με τις εταιρείες που συνεργαζόμαστε (ΕΛΤΑ Courier) και μόνο από την Ελλάδα. Σε περίπτωση που επιλέξεις άλλη εταιρεία για την επιστροφή, ή στην περίπτωση επαναλαμβανόμενων αλλαγών που αφορούν την ίδια παραγγελία, τα έξοδα σε βαρύνουν αποκλειστικά και διαφοροποιούνται ανάλογα με την εταιρεία, το βάρος του δέματος κλπ.

Στη συνέχεια συμπληρώνεις την φόρμα που βρίσκεις εδώ, και ολοκληρώνεις μια καινούρια παραγγελία στο eshop μας! Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων, η διαδικασία ξεκινά μόλις παραλάβουμε το προϊόν, και εφόσον το προϊόν πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής (δεν είναι κατεστραμμένο, ανοιγμένο, χρησιμοποιημένο κλπ.) και έχουν επιστραφεί μαζί με το προϊόν τα καρτελάκια του και η απόδειξη αγοράς. Το ποσό επιστρέφεται ανάλογα με τον τρόπο που έχεις πληρώσει: εάν έχεις χρησιμοποιήσει πιστωτική κάρτα, το ποσό πιστώνεται στην κάρτα σου, ενώ εάν έχεις πληρώσει με μετρητά, με αντικαταβολή ή έμβασμα, το ποσό πιστώνεται σε τραπεζικό λογαριασμό. Στη συγκεκριμένη περίπτωση τα έξοδα επιστροφής του δέματος βαρύνουν αποκλειστικά εσένα. Σε κάθε περίπτωση, η διαδικασία γίνεται εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Δεν έχεις δικαίωμα επιστροφής χρημάτων αν η παραλαβή έχει γίνει από το φυσικό κατάστημα.

Σε περίπτωση αποστολής λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος η διαδικασία που ακολουθείται για την αλλαγή προϊόντος ή επιστροφής χρημάτων είναι ακριβώς η ίδια με την παραπάνω.Μπορείς να το κάνεις, με ένα τηλεφώνημα στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 22310 - 44854, στις ώρες και ημέρες εργασίας του καταστήματος. Εκεί δηλώνεις το προϊόν που θέλεις και, εφόσον είναι διαθέσιμο, θα γίνει άμεσα η αντικατάσταση.

Κάθε παραγγελία που φεύγει από τα γραφεία του ηλεκτρονικού καταστήματος vjewls.gr ελέγχεται εξονυχιστικά, ωστόσο πάντα υπάρχει η πιθανότητα λάθους. Εάν υπάρχει ελάττωμα στο προϊόν που παρέλαβες, ή στη συσκευασία (ενδεικτικά: αν η συσκευασία είναι σχισμένη ή βρεγμένη), θα πρέπει να κρατήσεις τη συσκευασία ως αποδεικτικό στοιχείο και να επικοινωνήσεις άμεσα μαζί μας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Η εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε θα παραλάβει το προϊόν με δικά μας έξοδα.